Priključni kranovi
K17-24 TSR
Model | K17-24 TSR Light |
Težina krana | K2,6 T |
Maksimalno opterećenje | 650 kg |
Visina kuke | 24,0m |
Prostor za oslonac | 3,5m-5m |
DIzalica | 4,6m |
Dimenzije vozila | 8,37×2,05×2,60m |

K17-24 TSR
Pristupačna alternativa za rad na krovu. Kompaktan i lagan sa moćnim karakteristikama. Maksimalan kapacitet od 650 kg omogućava podizanje teških kontejnera a zbog izuzetno lagane težine kran može povući i traktor. Štedi prostor i veoma je okretan.
K23-33 TSR City
Model | K23-33 TSR City |
Težina krana | 3,5 T |
Maksimalno opterećenje | 1,5 T |
Visina kuke | 30,0m |
Prostor za oslonac | 2,85m-5,05m |
DIzalica | 4,8m |
Dimenzije vozila | 9,25×2,29×2,48m |

K21-30 TSR
Pristupačna alternativa za rad na krovu. Kompaktan i lagan sa moćnim karakteristikama. Maksimalan kapacitet od 650 kg omogućava podizanje teških kontejnera a zbog izuzetno lagane težine kran može povući i traktor. Štedi prostor i veoma je okretan.
K23-33 TSR City
Model | K23-33 TSR City |
Težina krana | 3,5 T |
Maksimalno opterećenje | 1,5 T |
Visina kuke | 32,8m |
Prostor za oslonac | 3,60 m-5,02m |
DIzalica | 4,97m |
Dimenzije vozila | 9.24 x2.28 x2.48 m |

K23-33 TSR City
Ovaj priključni kran sa veoma moćnim karakteristikama koje se mogu pronaći samo na kamionskom kranu omogućava pogodan i bezbedan rad na gradilištu. Pomoću daljinskog upravljača se veoma lako pomera i precizno pozicionira na željenom mestu na gradilištu a dizel motor ne proizvodi veliku buku što dodatno obezbeđuje personal na gradilđtu. Automatska nivelacija na bini i rotacija na levo-desno od 45° obezbeđuje jednostavnu vožnju i u teškim uslovima.
K400 RSX
Model | K400 RSX |
Težina krana | 3,5 T |
Maksimalno opterećenje | 1,5 T |
Visina kuke | 31,8m |
Prostor za oslonac | 3.9 m-5,63m |
DIzalica | 4,85m |
Dimenzije vozila | 9,49 x 2,28 x 2,69 m |
K400 RSX
Ovaj priključni kran sa veoma moćnim karakteristikama koje se mogu pronaći samo na kamionskom kranu omogućava pogodan i bezbedan rad na gradilištu. Pomoću daljinskog upravljača se veoma lako pomera i precizno pozicionira na željenom mestu na gradilištu a dizel motor ne proizvodi veliku buku što dodatno obezbeđuje personal na gradilđtu. Automatska nivelacija na bini i rotacija na levo-desno od 45° obezbeđuje jednostavnu vožnju i u teškim uslovima.