Priključni kranovi

K17-24 TSR

Unimast doo
Model K17-24 TSR Light
Težina krana K2,6 T
Maksimalno opterećenje 650 kg
Visina kuke 24,0m
Prostor za oslonac 3,5m-5m
DIzalica 4,6m
Dimenzije vozila 8,37×2,05×2,60m

K17-24 TSR

Pristupačna alternativa za rad na krovu. Kompaktan i lagan sa moćnim karakteristikama. Maksimalan kapacitet od 650 kg omogućava podizanje teških kontejnera a zbog izuzetno lagane težine kran može povući i traktor. Štedi prostor i veoma je okretan.

K23-33 TSR City

Unimast doo
Model K23-33 TSR City
Težina krana 3,5 T
Maksimalno opterećenje 1,5 T
Visina kuke 30,0m
Prostor za oslonac 2,85m-5,05m
DIzalica 4,8m
Dimenzije vozila 9,25×2,29×2,48m

K21-30 TSR

Pristupačna alternativa za rad na krovu. Kompaktan i lagan sa moćnim karakteristikama. Maksimalan kapacitet od 650 kg omogućava podizanje teških kontejnera a zbog izuzetno lagane težine kran može povući i traktor. Štedi prostor i veoma je okretan.

K23-33 TSR City

Unimast doo
Model K23-33 TSR City
Težina krana 3,5 T
Maksimalno opterećenje 1,5 T
Visina kuke 32,8m
Prostor za oslonac 3,60 m-5,02m
DIzalica 4,97m
Dimenzije vozila 9.24 x2.28 x2.48 m

K23-33 TSR City

Ovaj priključni kran sa veoma moćnim karakteristikama koje se mogu pronaći samo na kamionskom kranu omogućava pogodan i bezbedan rad na gradilištu. Pomoću daljinskog upravljača se veoma lako pomera i precizno pozicionira na željenom mestu na gradilištu a dizel motor ne proizvodi veliku buku što dodatno obezbeđuje personal na gradilđtu. Automatska nivelacija na bini i rotacija na levo-desno od 45° obezbeđuje jednostavnu vožnju i u teškim uslovima.

K400 RSX

Unimast doo
Model K400 RSX
Težina krana 3,5 T
Maksimalno opterećenje 1,5 T
Visina kuke 31,8m
Prostor za oslonac 3.9 m-5,63m
DIzalica 4,85m
Dimenzije vozila 9,49 x 2,28 x 2,69 m

K400 RSX

Ovaj priključni kran sa veoma moćnim karakteristikama koje se mogu pronaći samo na kamionskom kranu omogućava pogodan i bezbedan rad na gradilištu. Pomoću daljinskog upravljača se veoma lako pomera i precizno pozicionira na željenom mestu na gradilištu a dizel motor ne proizvodi veliku buku što dodatno obezbeđuje personal na gradilđtu. Automatska nivelacija na bini i rotacija na levo-desno od 45° obezbeđuje jednostavnu vožnju i u teškim uslovima.